Vertikális videó - IGTV
Most tegyük félre a YouTube-ot: az Instagram a közelmúltban elindította saját videó-tárhely-platformját - a vertikális IGTV-t.
A közelmúltban a Google kibővítette keresési-hirdetési eszközeinek lehetőségeit a népszerű YouTube-videómegosztó platformon.
Ahogy a YouTube népszerűbbé válik (a platform most több mint 1,8 milliárd felhasználót vonz havonta) , és az adatok szerint percenként 300 órányi új videó kerül fel a platformra, a Google új módszereket talált a YouTube frekvenciájának célzására és kreatív, innovatív módon a te márkád értékének növelésére. .
Miért kívánja bővíteni a Google a hirdetési lehetőségeket? A Google hirdetési üzletága az egyik legnagyobb, és a keresőmotor-óriás egyik elsődleges bevételszerzési forrása a kereső hirdetések megjelenítése.
A Google jelenleg évente csaknem 100 milliárd dollárt keres, amely nagy részét reklámok adják, a Google AdWords és AdSense felülete biztosítja a hirdetések feladását, és mások hirdetéseinek beágyazását saját weboldalunkba. A növekedés és bővítés folytatása érdekében a Google rájött, hogy meg kell találnia a módját az ügyfelek megtartásának,ezért a hirdetési lehetőségeket és a pontos célzás finomításába kezdett.
Miért a YouTube, miért most?
A YouTube jelenleg a második legszélesebb körben használt keresőmotor. Ez egyben az ország legnépszerűbb video site-ja és ideális hely a hirdetők számára egy egyedi új típusú keresőmotor-marketing létrehozásához, amely figyelembe veszi az egyes felhasználói szokásokat.
YouTube valóban izgalmas lehetőséget kínál azoknak a marketing-szakembereknek, akik a platformot használni akarják az üzleti eredmények növelésére. A YouTube a hirdetők számára is hatékony módja annak, hogy jobban megismertessék a márkájukat, és értékesítési tölcséreiket ügyfél-központúbbá és érdekesebbé tegyék.
A YouTube új hirdetési funkciói:
Ezen erőfeszítések támogatása érdekében a YouTube két új funkciót bocsátott ki videohirdetései számára.
Ide tartoznak a következők:
A keresési hirdetéseknél általánosan látott kiterjesztésekhez hasonlóan a YouTube hirdetésbővítmények további információkat (például helyet és űrlapokat) adnak hozzá a vizuális hirdetéshez, lehetővé téve a néző számára, hogy simán és egyszerűen vegye fel a kapcsolatot a hirdető portállal.
Amikor videohirdetéseket készítsz ügyfeleid számára, akkor a Bővítmények segítségével szilárd cselekvésre ösztönözheted a felhasználót, a terméked vagy szolgáltatásod megrendelésére!
A YouTube jövője
Mivel a YouTube és a Google továbbra is együttműködik a hirdetési tartalom létrehozásában, a videómegosztó platform továbbra is hasznosabb és erősebb lesz minden egyéb hirdetési platformnál. A hirdetési bővítményeknek köszönhetően a YouTube platform hasznosabbá, hatékonyabbá, célzottabbá és átfogóbbá vált marketing eszközként a hirdetők számára.
Most tegyük félre a YouTube-ot: az Instagram a közelmúltban elindította saját videó-tárhely-platformját - a vertikális IGTV-t.
A modern filmkészítés egyik előnye az, hogy megfizethető lett sokak számára. A videó kamerák alacsonyabb árainak és a közösségi média felemelkedésének köszönhetően olcsón, hatásos promóciókat lehet készíteni, így könnyebben reklámozhatod vállalkozásod termékeit vagy szolgáltatásait.
A YouTube platformján a videókat feltöltők és a nézők egyre kreatívabban és fiatalosabban tudnak kapcsolatot teremteni!