Így készíts podcastot!

2018.11.15

Mi a podcast?

A podcast egy olyan audió file sorozat melyet a készítője könnyen elérhetővé, letölthetővé tesz a felhasználók számára.

A podcastod akkor lesz sikeres, ha felkészülten kezdesz bele, tudod már milyen témákat fogsz felölelni és hogy milyen rendszerességgel fogod publikálni a részeket.

Szóval először is tervezd meg a koncepciót és a podcast témáját!

Ha ezzel már megvagy, itt az ideje beszerezni egy mikrofont  a szükséges programokat, esetleg egy külső hangkártyát és egy súgógépet. 

Ha ez mind megvan akkor irány az első felvétel!

Itt most megtudsz hallgatni egy nyers hangfelvételt, és ha azt hiszed hogy ez minőségileg megfelel, akkor a következő audió file-on megfogsz lepődni hogy egy kis utómunkával hogy meglehet változtatni a szöveg kardióját :)

( vágatlanul, "akkorát köptem a monitorra b**meg" :D )

Bizonyára feltűnt a különbség! Nem tudom hogy hangfallal vagy fülhallgatóval hallgattad meg először ezt az anyagot, de ha hangfallal akkor most vegyél elő egy fülhallgatót is... Hallani fogod hogy ez a felvétel kicsit át lett dolgozva.. 

Kivágtuk belőle a hibákat, illetve ez nem egy felvételből áll, összesen 4 nyers hang file-ból lett összerakva.

És a végeredmény! :)  

Az előző felvétel vágott részei össze lettek húzva, így sokkal gyorsabb és dinamikusabb lett a felvétel, illetve kapott hozzá egy zenei aláfestést mely végig megy a teljes blokk alatt.



A céges blogunk legfrissebb bejegyzései 

Minél magasabb a tét, annál fontosabbá válik a tervezési folyamat. Ha benevezek egy 50 km-es versenyre egy edző terv követése nélkül,akkor a versenyt vagy nem fejezem be, vagy súlyosan megsérülök, vagy mindkettő.

Azok a vállalatok, amelyek jelentős lépéseket tesznek a videó marketing területén, páratlan előnyt élveznek a konkurenciával szemben. Ahelyett, hogy statikus tartalmakat használnak előadásokon vagy egy weboldalon, inkább vonzó és hatékony módon kommunikálnak. Igen ... észrevettük ennek az állításnak az iróniáját, mint videófilm-gyártó cég. De saját...

A kereskedelmi videó készítésnél a " vállalati videó , reklám és promóciós videó" kifejezéseket gyakran hibásan használják. Valójában ezek nagyon különböző videós anyagok. Fontos megérteni a különbséget közöttük. Ez segíthet elkerülni a téves kommunikációt, és jobb átláthatóságot biztosít.