Videó mint befektetés!

2018.05.20

A videókat nem csak brandépitésre és termékreklámok készítésére lehet használni! Vannak olyan cégek akiknél a videós tartalom gyártás egyenértékű egy befektetéssel! Hosszútávon ügyfélkör bővítést érnek el vele ami magával hozza a nagyobb árbevételt, népszerűséget, és médiafigyelmet!

Milyen cégekre jellemző ez a felhasználási mód?

  • Rendezvény szervezők
  • Szállodák
  • Éttermek
  • Élményeket nyújtó cégek
  • Videós oktatások

Hogyan képzeld el ezt?

Gondolj bele.. mikor egy barátod el akar rángatni egy fesztiválra, egy rendezvényre vagy szállodába biztos hogy fog küldeni neked videókat. És ezek a videós tartalmak bizony nagyban befolyásolják a döntéshozást, hogy hogyan ved ki a szabidat és melyik rendezvényeken vegyél részt a nyáron.

A rendezvényszervezők ennek pontosan tudatában vannak!

Azok a fesztiválok akik tudatosan építkeznek az aftervideóra évről évre 30-50% os növekedést érnek el. Így nem csak a látogatottság növekedéséből keresnek pénzt hanem könnyeben nyernek el pályázatokat, szereznek maguknak támogatókat,cateringeket és több olyan együttest tudnak meghívni akik miatt kilátogatnak a rendezvényre az emberek.

Egyre több rendezvényen terjed el hogy a videós tartalom forgatókönyv alapján készül, ez a videós cégnek is jobb hogy nem amolyan "ahogy esik úgy puffan" üzemmódban dolgozhatnak, hanem a megbízók lehetőséget adnak hogy egy téma egy design köré építsék fel a videót, vagy statisztákat hívjanak akikkel sokkal könnyebb olyan jeleneteket felvenni, aminek irtózatosan pici az esélye hogy megtörténjen és ha megtörténik akkor is jó szögből álljon az operatör.

MarketingA Search Engine Watch megmutatja, hogy mennyi szempontnak kell optimálisnak lenni ahhoz, hogy a videónk sikeres legyen. Szerintük elég, ha érdekes.

Általánosságban elmondhatjuk, hogy a videós tartalmak sokkal szórakoztatóbbak és gyorsabban fogyaszthatóbbak az egyéb formátumoknál. Többek között ennek köszönhető a felfelé ívelő népszerűsége is, hiszen a videós tartalmak fogyasztásához nem kell más, csak egy kényelmes fotel és egy fülhallgató. Persze ez is csak az ínyenceknek.

Fluimucil "De miért?" Ábel, köszönjük Emese, Kasszás Erzsi és a lista itt még nem ér véget. Biztos, hogy a felsoroltak közül már te is hallottál valamelyikről. Ha igen, akkor már is sejtheted, hogy mi a vírusvideók lényege, hiszen te is áldozatul estél néhánynak.