Videó mint befektetés!

2018.05.20

A videókat nem csak brandépitésre és termékreklámok készítésére lehet használni! Vannak olyan cégek akiknél a videós tartalom gyártás egyenértékű egy befektetéssel! Hosszútávon ügyfélkör bővítést érnek el vele ami magával hozza a nagyobb árbevételt, népszerűséget, és médiafigyelmet!

Milyen cégekre jellemző ez a felhasználási mód?

  • Rendezvény szervezők
  • Szállodák
  • Éttermek
  • Élményeket nyújtó cégek
  • Videós oktatások

Hogyan képzeld el ezt?

Gondolj bele.. mikor egy barátod el akar rángatni egy fesztiválra, egy rendezvényre vagy szállodába biztos hogy fog küldeni neked videókat. És ezek a videós tartalmak bizony nagyban befolyásolják a döntéshozást, hogy hogyan ved ki a szabidat és melyik rendezvényeken vegyél részt a nyáron.

A rendezvényszervezők ennek pontosan tudatában vannak!

Azok a fesztiválok akik tudatosan építkeznek az aftervideóra évről évre 30-50% os növekedést érnek el. Így nem csak a látogatottság növekedéséből keresnek pénzt hanem könnyeben nyernek el pályázatokat, szereznek maguknak támogatókat,cateringeket és több olyan együttest tudnak meghívni akik miatt kilátogatnak a rendezvényre az emberek.

Egyre több rendezvényen terjed el hogy a videós tartalom forgatókönyv alapján készül, ez a videós cégnek is jobb hogy nem amolyan "ahogy esik úgy puffan" üzemmódban dolgozhatnak, hanem a megbízók lehetőséget adnak hogy egy téma egy design köré építsék fel a videót, vagy statisztákat hívjanak akikkel sokkal könnyebb olyan jeleneteket felvenni, aminek irtózatosan pici az esélye hogy megtörténjen és ha megtörténik akkor is jó szögből álljon az operatör.

Most tegyük félre a YouTube-ot: az Instagram a közelmúltban elindította saját videó-tárhely-platformját - a vertikális IGTV-t.

A YouTube platformján a videókat feltöltők és a nézők egyre kreatívabban és fiatalosabban tudnak kapcsolatot teremteni!