A sikeres marketing titka

2020.01.02

M.L.Kingnek nem az volt a mondása, hogy "Van egy tervem!", hanem az, hogy "Van egy álmom!". Ezért jöttek el meghallgatni őt. Nem miatta voltak ott, hanem önmaguk miatt. Hittek abban, amiben ő, így sajátjuknak érezték és tovább adták. Így működik a sikeres marketing is.

Belekezdesz egy vállalkozásba, mert teremteni akarsz valamit, hiszel valamiben. E köré építed a kommunikációdat és ehhez méltan cselekszel is.

Azok az emberek, akik ugyanígy gondolják, akik ugyanabban hisznek, mint Te, érteni fogják a terméked/szolgáltatásod, magukénak fogják tudni, vásárolni fogják és terjeszteni. És ez nem csak pszichológia, hanem biológiai oka is van.

A korai elfogadókat kell meggyőznöd, hogy a tömeghez eljuss, őket pedig ész érvekkel nem fogod, mert ő nem azért veszi meg a terméked, ami, hanem azért, amit az jelent, amiért Te is csinálod, amiben Te is hiszel. Ők is abban fognak...

A kritikus tömeg költéséhez pedig korai elfogadók meggyőzésén keresztül vezet az út!

Tudásunkkal célunk hogy olyan marketing videót készítsünk, ami te vagy, ami téged képvisel! Hiszen a korai elfogadókat így fogod tudni elérni!

A Search Engine Land közzétett kutatása szerint a YouTube videó metaadatai, beleértve a címet, leírást és címkéket, a legfontosabb rangsorolási tényezők . Ebben a cikkben azt vizsgáljuk meg, hogy miként optimalizálhatod YouTube-videó címét, leírását és címkéit a magasabb rangsoroláshoz és a további megtekintésekhez.

A forgatókönyvek fontos szerepet játszanak annak biztosításában, hogy az elképzeléseid megegyezzenek a képernyőn láthatóval. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, hogy a forgatókönyveket hogyan használják a vállalati videofilmek készítésében, miért érdemes ezeket használni, és mikor nem jó forgató könyv alapján dolgozni.


Forráshttps://365letszikra.hu/sikeres-marketing-titka/