A sikeres marketing titka

2018.03.24

M.L.Kingnek nem az volt a mondása, hogy "Van egy tervem!", hanem az, hogy "Van egy álmom!". Ezért jöttek el meghallgatni őt. Nem miatta voltak ott, hanem önmaguk miatt. Hittek abban, amiben ő, így sajátjuknak érezték és tovább adták. Így működik a sikeres marketing is.

Belekezdesz egy vállalkozásba, mert teremteni akarsz valamit, hiszel valamiben. E köré építed a kommunikációdat és ehhez méltan cselekszel is.

Azok az emberek, akik ugyanígy gondolják, akik ugyanabban hisznek, mint Te, érteni fogják a terméked/szolgáltatásod, magukénak fogják tudni, vásárolni fogják és terjeszteni. És ez nem csak pszichológia, hanem biológiai oka is van.

A korai elfogadókat kell meggyőznöd, hogy a tömeghez eljuss, őket pedig ész érvekkel nem fogod, mert ő nem azért veszi meg a terméked, ami, hanem azért, amit az jelent, amiért Te is csinálod, amiben Te is hiszel. Ők is abban fognak...

A kritikus tömeg költéséhez pedig korai elfogadók meggyőzésén keresztül vezet az út!

Tudásunkkal célunk hogy olyan marketing videót készítsünk, ami te vagy, ami téged képvisel! Hiszen a korai elfogadókat így fogod tudni elérni!

MarketingA Search Engine Watch megmutatja, hogy mennyi szempontnak kell optimálisnak lenni ahhoz, hogy a videónk sikeres legyen. Szerintük elég, ha érdekes.

Általánosságban elmondhatjuk, hogy a videós tartalmak sokkal szórakoztatóbbak és gyorsabban fogyaszthatóbbak az egyéb formátumoknál. Többek között ennek köszönhető a felfelé ívelő népszerűsége is, hiszen a videós tartalmak fogyasztásához nem kell más, csak egy kényelmes fotel és egy fülhallgató. Persze ez is csak az ínyenceknek.

Fluimucil "De miért?" Ábel, köszönjük Emese, Kasszás Erzsi és a lista itt még nem ér véget. Biztos, hogy a felsoroltak közül már te is hallottál valamelyikről. Ha igen, akkor már is sejtheted, hogy mi a vírusvideók lényege, hiszen te is áldozatul estél néhánynak.


Forráshttps://365letszikra.hu/sikeres-marketing-titka/