A sikeres Youtube videók titka

2018.02.24

MarketingA Search Engine Watch megmutatja, hogy mennyi szempontnak kell optimálisnak lenni ahhoz, hogy a videónk sikeres legyen. Szerintük elég, ha érdekes.

A videók igazi látogató-mágnesként képesek a márkánkat, vagy a cégünket ismertté tenni. A SEO szakembereknek szóló Search Engine Watch összegyűjtötte azokat a legfontosabb szempontokat, amitől egy videó sikeres lehet a Youtube-on.

A legfontosabbakat áttekintve látható, hogy új szakma születik, a video SEO. A tartalommarketing egyértelműen új ágának gyakorlói nem weboldalakat, kulcsszavakat optimalizálnak, hanem azokat a mozgóképes tartalmakat, amelyek millió szám hevernek jelenleg a Youtube-on.
A cikk szerzője szerint a Youtube algoritmusa ugyan nem olyan bonyolult, mint a Google 200-as feltételrendszere, de azért nem árt odafigyelni a szabályokra, ha sikeresek szeretnénk lenni.

A legfontosabb ranking faktorok közül kiemelt szerepet kapnak:

  • A címben szereplő "tag" információk
  • A "tagek"
  • A kulcsszavak a leírásban
  • A video hosszúsága
  • A feliratkozók száma
  • A kommentek
  • A like és dislike szám
  • A közönség megtartása
Az persze az utóbbi időben több magyar videóval is megtörtént, hogy váratlan sikert ért el csupán azzal, hogy olyan érdekes volt, ami miatt rengetegen nézték meg.

A videók létjogosultsága a céges marketingben már régóta megkérdőjelezhetetlen. Legyen szó termékbemutató branding videóról, vagy egy szimpla céges vlogról, de akár csak egy imázsépítő kisfilmről; ez a lehetőség mára már szerves részét képezi a marketing eszköztárának.

Vészesen közeledik a Nagy Nap és neked fogalmad sincs még, hogy ki legyen az esküvői videós? Számtalan mennyiségű ajánlatot átnyálaztál már, de azt sem tudod, hogy egyáltalán mi alapján érdemes kiválasztani őt/őket?

A podcast egy olyan audió file sorozat melyet a készítője könnyen elérhetővé, letölthetővé tesz a felhasználók számára.


Forrás:https://www.digitalhungary.hu/marketing/A-sikeres-Youtube-videok-titka/1067/