A sikeres Youtube videók titka

2019.09.03

MarketingA Search Engine Watch megmutatja, hogy mennyi szempontnak kell optimálisnak lenni ahhoz, hogy a videónk sikeres legyen. Szerintük elég, ha érdekes.

A videók igazi látogató-mágnesként képesek a márkánkat, vagy a cégünket ismertté tenni. A SEO szakembereknek szóló Search Engine Watch összegyűjtötte azokat a legfontosabb szempontokat, amitől egy videó sikeres lehet a Youtube-on.

A legfontosabbakat áttekintve látható, hogy új szakma születik, a video SEO. A tartalommarketing egyértelműen új ágának gyakorlói nem weboldalakat, kulcsszavakat optimalizálnak, hanem azokat a mozgóképes tartalmakat, amelyek millió szám hevernek jelenleg a Youtube-on.
A cikk szerzője szerint a Youtube algoritmusa ugyan nem olyan bonyolult, mint a Google 200-as feltételrendszere, de azért nem árt odafigyelni a szabályokra, ha sikeresek szeretnénk lenni.

A legfontosabb ranking faktorok közül kiemelt szerepet kapnak:

  • A címben szereplő "tag" információk
  • A "tagek"
  • A kulcsszavak a leírásban
  • A video hosszúsága
  • A feliratkozók száma
  • A kommentek
  • A like és dislike szám
  • A közönség megtartása
Az persze az utóbbi időben több magyar videóval is megtörtént, hogy váratlan sikert ért el csupán azzal, hogy olyan érdekes volt, ami miatt rengetegen nézték meg.

Nem azért vagyok itt, hogy elmondjam neked, hogy a videó olcsó, de a jó hír az, hogy a régi gondolkodásmód - ez a videó őrülten drága - gyorsan elavulttá vált. A jó marketingvideóba történő befektetés egy vállalkozás számára ugyanolyan megfizethető lett, mint bármely más marketing megoldás.

Noha az interjúvideó könnyen elkészíthetőnek tűnik, mégis kihívást jelent, a jó eredmény az előkészületen múlik. Sok éves tapasztalatunk van az ilyen típusú interjúvideók készítésében. Ezért tippeket dolgoztunk ki, amelyek segítenek egy jó videó anyag legyártásában.

A forgatás napja a kedvenc részem a munkámban. Az hogy beállítjuk a szereplők interakcióit, együtt dolgozunk a kreatív csapattal, interjúkat készítünk és megvalósítjuk az elképzelést, amelyen olyan keményen dolgoztunk, igen, kemény munka, de izgalmas, kifizetődő és egyszerűen szórakoztató.


Forrás:https://www.digitalhungary.hu/marketing/A-sikeres-Youtube-videok-titka/1067/