A sikeres Youtube videók titka

2019.09.03

MarketingA Search Engine Watch megmutatja, hogy mennyi szempontnak kell optimálisnak lenni ahhoz, hogy a videónk sikeres legyen. Szerintük elég, ha érdekes.

A videók igazi látogató-mágnesként képesek a márkánkat, vagy a cégünket ismertté tenni. A SEO szakembereknek szóló Search Engine Watch összegyűjtötte azokat a legfontosabb szempontokat, amitől egy videó sikeres lehet a Youtube-on.

A legfontosabbakat áttekintve látható, hogy új szakma születik, a video SEO. A tartalommarketing egyértelműen új ágának gyakorlói nem weboldalakat, kulcsszavakat optimalizálnak, hanem azokat a mozgóképes tartalmakat, amelyek millió szám hevernek jelenleg a Youtube-on.
A cikk szerzője szerint a Youtube algoritmusa ugyan nem olyan bonyolult, mint a Google 200-as feltételrendszere, de azért nem árt odafigyelni a szabályokra, ha sikeresek szeretnénk lenni.

A legfontosabb ranking faktorok közül kiemelt szerepet kapnak:

  • A címben szereplő "tag" információk
  • A "tagek"
  • A kulcsszavak a leírásban
  • A video hosszúsága
  • A feliratkozók száma
  • A kommentek
  • A like és dislike szám
  • A közönség megtartása
Az persze az utóbbi időben több magyar videóval is megtörtént, hogy váratlan sikert ért el csupán azzal, hogy olyan érdekes volt, ami miatt rengetegen nézték meg.

A forgatókönyvek fontos szerepet játszanak annak biztosításában, hogy az elképzeléseid megegyezzenek a képernyőn láthatóval. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, hogy a forgatókönyveket hogyan használják a vállalati videofilmek készítésében, miért érdemes ezeket használni, és mikor nem jó forgató könyv alapján dolgozni.

Az élet kiszámíthatatlan lehet, és ez nem különbözik a vállalati világban. Előfordulhat, hogy a cég egy rendezvényt szervez , és a főnök egy hirtelen döntéssel videót akar késztetni az eseményről.


Forrás:https://www.digitalhungary.hu/marketing/A-sikeres-Youtube-videok-titka/1067/